Bij Goudpensioen.nl kunt u op twee manieren een bestelling plaatsen: online of in onze winkel in Amsterdam. Hieronder kunt u lezen hoe u een bestelling kunt plaatsen. Indien u na het lezen nog vragen heeft, kunt u contact opnemen via onze contactformulier.
1. Hoe bestel ik online?
Wanneer u uw product(en) heeft gevonden, kunt u deze toevoegen aan uw winkelwagen door het gewenste aantal in te vullen en vervolgens op het knopje "In Winkelwagen"
Winkelwagen
De inhoud van uw winkelwagen kunt u bekijken door rechtsboven op "Mijn Winkelwagen" te klikken. Om wijzigingen aan te brengen in uw bestelling voert u het gewenste aantal te bestellen stuks in het vakje 'AANTAL' en vervolgens op het "UPDATE QTY" knop te drukken. Om een product te verwijderen, klikt u op het Prullenbak symbool
.
Stap 2: Inloggen of Registreren
Bent u een bestaande klant?
Dan logt u makkelijk in met uw Emailadres en Wachtwoord. Mocht u uw wachtwoord zijn vergeten, dan drukt u op de link "Wachtwoord vergeten?" om een nieuwe wachtwoord aan te vragen.
Bent u een nieuwe klant?
Dan drukt u op "Account Aanmaken" en vult u uw gegevens in.
Stap 3: Verzendmethode
Door op "Bestelling Afronden" te klikken kunt u allereerst selecteren hoe u uw artikelen wilt ontvangen. U kunt kiezen om uw artikelen op te halen, te laten bezorgen door de postbode of door één van onze bezorgers. Vink de gewenste bezorgmethode aan.
Stap 4: Bestelling Betalen
Nu kunt u voor een betalingsmethode kiezen. Dat kan via een bancaire spoedoverboeking of via iDEAL.
iDEAL:
U kiest er voor om uw bestelling betalen met iDEAL. Hierbij moet u eerst een keuze maken bij welke bank u bankiert. Vervolgens doorloopt u de normale stappen door die uw bank heeft en rond u uw betaling af.
Bamcaire Spoedoverboeking:
Indien de iDEAL betaling niet is gelukt of u niet over internetbankieren beschikt, kunt u het totaalbedrag via een spoedoverboeking overmaken naar Goudpensioen.nl onder vermelding van uw bestelnummer en naam.
Onze rekeningnummer is: 1687 20 183
Tenaamstelling: Goudpensioen.nl
Banknaam: Rabobank
IBAN/SEPA nummer: NL39RABO0168720183
BIC Nummer: RABONL2U
U vindt vervolgens een overzicht van uw bestelling. Wijzigingen kunnen alsnog gemaakt worden door het productaantal te verhogen of te verlagen.
Heeft u nog vragen of wensen dan kunt u deze aangeven in de notitievak.
Bent u tevreden over uw bestelling dan drukt u op "Plaats uw bestelling"
Gefeliciteerd! U heeft uw artikelen besteld en betaald. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op omtrent de levering hiervan.
* Indien u problemen ondervindt bij het bestellen, neem dan gerust contact met ons op onze contactformulier.
2. Hoe bestel ik in de winkel?
Bestellen kan ook in onze winkel. Dit is mogelijk tijdens onze openingstijden. Bij het bestellen in onze winkel dient u het gehele bedrag direct contant te betalen. Wij accepteren alleen contante betalingen tot € 10.000,- , boven dit bedrag dient u het resterende bedrag over te schrijven op onze bankrekening. Pinnen is niet mogelijk in onze winkel, wel zijn er diverse banken in de omgeving. Zie voor meer informatie Contant betalen.
Wij houden een geringe voorraad op locatie en kunnen hierdoor uw bestelling niet (altijd) gelijk meegeven. In overleg kan het naar uw keuze opgestuurd worden of op een ander tijdstip opgehaald worden. Bij bestellingen in de winkel onder de € 1.000,- wordt er een opslag van € 5,- in rekening gehanteerd. Wilt u deze opslag vermijden, dan kunt u online uw bestelling plaatsen en deze zonder extra kosten in onze winkel ophalen.